Constatare daună
Cum se realizează constatarea daunelor auto?
Pentru avizarea daunei, vă rugăm să ne furnizați următoarele informații:
- Detalii privind localizarea accidentului: data, ora și locul exact al producerii accidentului, precum și cauzele producerii acestuia;
- Direcția de mers a autovehiculului condus de dumneavoastră și direcția de mers a celuilalt / celorlalte autovehicule implicate în accident;
- Informații privind identificarea autovehiculelor (datele regăsite în certificatele de înmatriculare ale vehiculelor implicate);
- Detalii despre identificarea conducătorilor auto implicați în accident, precum și numele altor persoane care au asistat la eveniment (martori) – din cărțile de identitate ale celor menționați;
- Seria și tichetul RCA emise pentru autovehiculele implicate în accident (copii după acestea).
ACTE NECESARE pentru deschiderea unui dosar de daună RCA:
- Proces-verbal amiabil încheiat între șoferii implicați în accident sau procesul-verbal al poliției din care să reiasă cine este vinovat (obligatoriu dacă sunt mai mult de 2 autovehicule implicate în accident);
- Certificat de înmatriculare al pagubitului – original;
- Cartea de identitate a pagubitului – original;
- Copie permis de conducere – vinovat;
- Permis de conducere al pagubitului – original;
- Copie asigurare RCA – vinovat / pagubit;
- Împuternicire de la proprietarul autovehiculului, dacă este vorba de o persoană juridică sau firmă de leasing; respectiv împuternicire notarială dacă proprietarul este persoană fizică și diferit de conducătorul auto;
- Documentele de transport, conform legilor în vigoare.











Servicii Centru Daune
0
+
Ani Experiență
0
+
Mașini Reparate
0
+
Clienți Mulțumiți
0
+
Angajați cu Experiență
Our Partners
With Over 150+ Partners Locations In The World
Proin ullamcorper pretium orci. Donec nec scelerisque leo. Nam massa dolor imperdiet nec consequata congue idsem. Maecenas malesuada faucibus finibus. Donec vitae libero porttitor laoreet sapiena ultrices.
Denpasar Rental
+(62) 800-567-8990
Gianyar Rental
+(62) 800-567-8990